fbpx

Хорошо знать

СТОИТ ЛИ МАССАЖНОЕ КРЕСЛО?

Мы много пишем об особенностях и возможностях массажных кресел. В этот раз мы ответим на главный и самый часто задаваемый вопрос: Стоит ли пользоваться массажным креслом? Информацию о том, как циклический массаж влияет на наш организм, можно найти в статье ниже.

ОСНОВНЫЕ ПРЕИМУЩЕСТВА МАССАЖНОГО КРЕСЛА

Ни для кого не секрет, что массаж имеет много преимуществ. Каждый из нас в первую очередь сослался бы на улучшение настроения или расслабление напряженных мышц. Оказывается, пользы гораздо больше, и хорошо осознавать, насколько ценен циклический массаж для нашего организма. Все основано на трех основных преимуществах, положительно влияющих на другие функции, столь важные для нашего организма.

 

  • Улучшение циркуляции крови и лимфы
  • Расслабление мышц
  • Выброс эндорфинов

 

MASĀŽA MASĀŽAS KRĒSLĀ UZLABO ASINS UN LIMFAS CIRKULĀCIJU ORGANISMĀ

Viena no galvenajām masāžas krēsla priekšrocībām ir asins un limfas cirkulācijas uzlabošana organismā. Tas rada daudzus pozitīvus aspektus, kas ir šādi:

  • Labāka muskuļu apgāde ar skābekli. Efektīvāka skābekļa “transportēšana” stimulē reģenerāciju pēc darba vai treniņa. Šajā aspektā sistemātiska masāža noteikti uzlabos mūsu ķermeņa fizisko stāvokli.
  • Labāka imūnsistēmas darbība. Pateicoties cikliskai masāžai uz masāžas krēsliem, mēs nostiprināsim savu imūnsistēmu.
  • Detoksikācijas procesa atbalstīšana. Efektīva asinsrite atvieglo toksīnu, oglekļa dioksīda vai brīvo radikāļu izvadīšanu no asinīm, kas “atgriežas” no orgāniem uz sirdi.
  • Palīdz pazemināt asinsspiedienu. Stimulējot asinsspiedienu, mēs piegādājam vairāk skābekļa un barības vielu orgāniem, tādējādi atbalstot sirds darbību.
  • Nulles gravitācijas pozīcija arī ir šeit ne velti. Pareiza ķermeņa novietojums masāžas krēslā labi ietekmē arī iepriekš minētos aspektus.

 

MASĀŽAS IZMANTOŠANA MASĀŽAS KRĒSLĀ IETEKMĒ MUSKUĻU ATSLĀBINĀŠANOS

Masāžas izmantošana noteikti ietekmē muskuļu atslābināšanu un raisa citus pozitīvus aspektus:

  • Novērš muskuļu sāpes un sasprindzinājumu. Muskuļu masāža, jo īpaši pēc dienas, kas pavadīta pie rakstāmgalda vai sēžot pie stūres, atslābina saspringtos muskuļus, novērš diskomfortu un sāpes, tādējādi sniedzot atvieglojumu.
  • Mazina muskuļu un locītavu stīvumu. Vingrinājumu trūkums ir biežs iemesls, kāpēc ir ierobežotas spējas veikt vienkāršas, ikdienišķas darbības. Masāžas pielietošana adrenalizē muskuļus un palielina sinoviālā šķidruma izdalīšanos, kas pasargā locītavas no berzes. Uzlabojot locītavu kustīgumu un izstiepjot muskuļus, tiek uzlabota locītavu kondīcija un kustību amplitūda.
  • Paātrina reģenerāciju pēc sportā gūtām traumām. Masāža ir lielisks fizioterapijas vai rehabilitācijas “palīgs”. Patiesībā lielākā daļa rehabilitācijas programmu ir balstītas uz akupresūru vai dziļo audu masāžu.

MASĀŽA MASĀŽAS KRĒSLĀ PAAUGSTINA IZDALĪTO ENDORFĪNU LĪMENI

Labāka pašsajūta ir labāka organisma stāvokļa rezultāts, bet masāžas laikā izdalās miljardiem endorfīnu, kas papildus uzlādē mūsu organismu. To pareizam līmenim organismā ir daudz priekšrocību, piemēram:

  • Mazina sāpju sajūtu un palīdz mazināt migrēnas sāpes. Ir pierādīts, ka masāža var būt neinvazīva alternatīva paracetamolam un citiem medikamentiem.
  • Palīdz mums tikt galā ar stresu. Uzlabo pašapziņu, sniedzot sajūtu, ka rūpējamies par savu ķermeni un garastāvokli.
  • Palīdz tikt galā ar bailēm un izārstēties no depresijas. Masāža pazemina kortizola līmeni, vienlaikus paaugstinot dopamīna līmeni, kas uzlabos garastāvokli un reaģēs pret depresiju.
  • Ļauj dziļi atslābināt ķermeni un dvēseli. Mēs varam uz brīdi izslēgt savas domas un kustības, ļauties neticami relaksējošai masāžai.

MASĀŽAS KRĒSLS – VAI IR VĒRTS?

Mēs gribētu teikt, ka katram pašam uz šo jautājumu ir jāatbild – izmēģinot krēslu.  Norādīsim, ka daudzas iepriekš minētās kaites var atrisināt ar dažādiem medikamentiem, bet vai tiešām tas ir veids, kā cīnīties ar šīm kaitēm? Tehnika, kā dabiski pasargāt organismu no dažādām problēmām, tika atklāta jau pirms tūkstošiem gadu. Neaizmirsīsim par komfortu, ko mēs gūstam, to izmantojot savā mājā, jebkurā diennakts laikā, svētdienās un brīvdienās ieskaitot. Ja vēlies uzzināt vairāk par mūsu produktu klāstu, sazinies ar mūsu speciālistiem vai tiekamies Rīgā, Braslas ielā 29a-107!

KĀDA IR MASĀŽAS NOZĪME UN KĀ TĀ VAR IETEKMĒT MŪSU GARASTĀVOKĻA UZLABOŠANOS?

Masāža bija radusies pirms pieciem tūkstošiem gadu, mūsdienās, pateicoties masāžas krēslu iespējām, mums ir plaša pieeja dažādām masāžām. Viss pa rokai… no rīta vai vakarā, pēc darba pie rakstāmgalda vai pēc garām braukšanas stundām, pēc treniņa vai fitnesa mēs varam ērti apsēsties savā masāžas krēslā un baudīt labvēlīgu masāžu.

Masāžu šajos krēslos veic ar mehānismu, kas ļoti precīzi imitē profesionāla masiera kustības. Tāpēc mums ir pieejamas dažas masāžas pamattehnikas, kas aizgūtas no tradicionālās masāžas:

 

MĪCĪŠANA – klasiskās masāžas tehnika, ko var salīdzināt ar mīklas mīcīšanu. Šīs tehnikas uzdevums ir uzlabot asins un limfas plūsmu, sasniegt dziļo sajūtu receptorus un ātri atjaunot muskuļus.

PLAUKŠĶINĀŠANA – šī tehnika ir saistīta ar ciklisku sitienu izdarīšanu pa zonu, kas pašlaik tiek masēta, un tās uzdevums ir pareizi saraustīt muskuļus. Īpaši noderīga cilvēkiem, kuri daudz laika pavada sēdus stāvoklī.

ŠIATSU – masāža, kas radusies Japānā, masāžas krēslos imitē saspiešanu ar īkšķiem. Masāžas tehniku sauc arī par akupresūru bez adatas, kas palīdz organisma detoksikācijai un nomierināšanai.

Masāžas krēslu piedāvājumā ir daudz vairāk paņēmienu, kas uzlabo masāžas pamattehniku. Sākot ar ritošo masāžu, kas sagatavos jūs reālajai masāžai, sākotnēji sasildot muskuļus, pateicoties tehnikai, ko sauc par 3D, kas kustas gandrīz perfekti saskaņā ar jūsu mugurkaula izliekumu u.c.

 

 

Pateicoties profesionālām masāžas tehnikām uz masāžas krēsliem, jūs varat rūpēties par savu garastāvokli un veselību. Masāža masāžas krēslā sniedz jums:

  • Galvenokārt lielisku iespēju atpūtināt ķermeni un dvēseli. Pateicoties relaksējošai masāžai, ko veic masāžas krēsli, jūs varat uz brīdi atslēgties no ikdienas stresa un neskaitāmajām domām.
  • Atpūta sāpošiem un saspringtiem muskuļiem, veids, kā atbrīvoties no daudzām slimībām, galvenokārt tām, kas skar mugurkaulu un ekstremitātes.
  • Muskuļu apgāde ar skābekli un ātrāka enerģijas atjaunošanās pēc darba vai treniņa. Sistemātiski pielietojot, tas uzlabos jūsu ķermeņa stāvokli.
  • Jūsu organismam būs labāka asinsrite un tam būs vieglāk atbrīvoties no toksīniem.
  • Labāka imūnsistēmas darbība. Pateicoties cikliskiem seansiem uz masāžas krēsliem, uzlabosies jūsu imūnsistēma.
  • Masāža palīdz novērst trauksmi un stresu, pazemina asinsspiedienu un nomierina sirdsdarbību. Uzlabo vispārējo ķermeņa pašsajūtu ilgtermiņā.